رجبعلی خیاط: وسعت روزی

رجبعلی خیاط: وسعت روزی

نصیحتی از مرحوم حاج شیخ رجبعلی خیّاط



مرحوم آقای شرفی که از منتظران ظهور امام عصر ( ارواحنافداه) بودند نقل می کردند: در زمانی که برای تبلیغ به شهرستان ها می رفتم در یکی از مسافرت های ایّام ماه مبارک رمضان با یکی از دوستان در تهران به محضر مرحوم حاج شیخ رجبعلی خیّاط مشرّف شدیم و از ایشان تقاضای راهنمایی کردیم.

آن بزرگوار ختم آیه شریفه (( وَ مَنْ یَتَّقِ الله ... ))(1) را به ما آموختند(۲) و فرمودند: اول صدقه بدهید و چهل روز روزه بگیرید و این ختم را در مدّت چهل روز انجام دهید.

نکته مهمّی که مرحوم شیخ رجبعلی خیّاط فرمودند این بود که : مقصودتان از این ختم این باشد که از حضرت امام رضا (علیه السلام) ، تقرّب به آن بزرگوار را بخواهید و حاجت های مادّی را در نظر نگیرید.

مرحوم آقای شرفی فرمودند: من ختم را شروع کردم ولی نتوانستم آن را ادامه دهم ولی رفیق من موفق شد و آن را به پایان رساند. پس از آن که به مشهد مقدس رسیدیم ایشان به حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) مشرف گردید ، متوجّه شد که آن حضرت را به صورت نور مشاهده می کند. کم کم این حالت در ایشان تقویت شد تا توانست آن حضرت را ببیند و با آن بزرگوار صحبت نماید.


ختم آیه من یتق الله جهت وسعت رزق و روزی

از برای وسعت رزق و گشایش روزی در روز پنجشنبه اول ماه شروع کرده و تا چهل و یک روز هر روز سیصد و پنجاه و نه مرتبه آیه مذکور- آیات دو و سه سوره طلاق: و من یتق الله تا لکل شی قدرا - را بدون تکلم با کسی بخواند که بسیار مجرب است و بعد از اتمام هر آیه بگوید: "یا فتاح یا رزاق یا واسع"




:: موضوعات مرتبط: عارفانه , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : حسنا شکیبا
تاریخ : یک شنبه 11 اسفند 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: